Mäster kockarna :)

Idag blev de så att jag och Ida va med varandra :) så vi åkte upp till mig och stället oss och gjorde mat :) kyckling och stekta pommes :) vart ganska gott.
Sen när Ida åkte hem hoppa jag direkt ner i badet för jag frös som en idiot!


Imon är de torsdag... Och de finns både possetiva och negativa grejer med de, de possetiva är att vi har sovmorgon och att det är fredag dagen efter :) negativa är att de är den segaste och tråkigaste dagen jag vet!!.. Vi får hålla ut! Snart lov :)
Vill ni veta nån jätte, jätte, jätte tråkig grej?
Jag tappa min iPad på sidan av min byrå så den sprack på hela vänster långsida! :'( hur lyckas man?!.... Skitockså!
Glosorna idag på engelskan tror jag iallafall gick gaanska bra, ett ord jag skrev ett E istället för ett I, jag och Alma var ju tvinga att ta dom absolut svåraste orderna vi hittade! Haha.

Men men , vi får höras :) /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0