LOV!đŸ˜»

Gud va skönt med lov!!! Inte bara jag som tycker de va? ;) haft en helt vanlig dag idag, idrott sista timmen :) hahahahaha, pÄ idrotten idag körde vi som uppvÀrmning killerboll, sÄ skulle jag gömma mig bakom/bredvid en madrass.. Och tack vare min brytningsfel sÄ sprang jag rakt in i vÀggen.. Hahah att man Lyckas! Och nu försöker jag fÄ mamma att slinga mitt hÄr ljusare Àn mörkbrunt, men hon vÄgar inte.. Hon tycker att vi ska vÀnta och bestÀlla tid hos en riktig frisör ist, men min utvÀxt ser ju it som mitt hÄr svÀvar pÄ huvet för de Àr sÄ ljus utvÀxt..

Imon ska jag pÄ min kusins kalas, tror hon fyller fyra Är imon:) alla börjar bli sÄ stora nu!
Och sen pÄ söndag ska "slÀkten Äka slalom i Romme, guldsmedjan bjuder, eftersom de inte blev nÄ julbord iÄr :)
vi hörs /mÄnga kramar



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0