Hemma!

Äntligen hemma från en riktigt härlig dag ute i Romme med släkten och Ida, riktigt roligt! Åkte på snowboarden för första gången i år, gick bättre än va jag trodde de skulle göra faktiskt :) haha. Sen hade ju jag och Ida stunder när vi ramla lite då och då..:) sen åkte vi till träningen, men ingen va med pga våra knän.. Att nått alltid ska krångla, men nu är de klart! Vi har börjat i Kvarnsveden.. Kul men tråkigt att skiljas från själva bullis brudarna.. Lycka till i forssa alla :*
Sen får vi se om Ida och jag sover över eller nått ikväll, och imon ska jag till sjukgymnasten med min höft och mina knän, :) slinga/färga ju mitt hår igår, vart gaaanska bra, vart lite för ljust på vissa ställen, och pyttelite brytning med grönt, men vi ska åka till frisören imon och fixa en toning så allt jämnar ut sig och iaf ser lite bättre ut än nu.. :) men, vi hörs /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0