~

Cha cha bloggen ;) haha

Kom hem för nån halvtimme sen , första jag gjorde var att sätta på mig mjukiskläder! Finns Inge bättre. Och nu sitter jag och försöker andas och tittar på, my name is earl.
Å jag tror att jag håller på att bli sjuk... Hosta,förkyld, och mitt huvud värker... De är inte bra att vara med folk som är sjuka:)...

Haha måste bara berätta om min suuuuper dåliga humor, haha jag såg att Stina hade en guld klocka på sig idag, hahah då sa jag " Stina, jasså, du kör gyllene tider nu ja" hahahah jag är så dålig! Hehe, låter lite ego nu men.. Haha..
Imon slutar jag 11:30 , känns ganska skönt!!
vi hörs/ många kramar

Stackaren Sofia va mattant idag.. Lide mä dig!
Och min coola penna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0