Lugnet

Hejsan svejsan!
Idag vakna jag ungefär vid 07:30 och fixa i ordning mig åt frukost och så , för en fotbolls sm dag i lugnet :) vid typ 9 kom linneas mamma och hämta mig och skjutsa ner oss till stan , såklart kom vi så tidigt så bussen till lugnet skulle inte gå för ens om 40 minuter.. Men vi satt å vänta inne på nån liten affär tills den kom :)

Vi tittade bara på Kvarnsvedens p98or & f99or , flickorna kom 4, tror jag , å killarna tog hem hela skiten, härligt kämpat allihopa! Vid typ tolv gick vi bort till McDonalds å åt lite. Haha ganska intressant att veta.. Iaf sen när vi skulle åka hem så missa vi bussen på EN minut!.. Så vi fick vänta tills nästa buss som skulle komma efter en timme. Haha , på bussen fick vi lite sällskap oxå.. Av firat, Memo å massa. Kul. Sen åkte Linnea hem å jag sitter nu hos ida å vi ska snart sova :)

Vi får väl höres imön! ;) /många kramar

Ps: gammal bild, haha hade ingen från idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0