Apr. 06, 2013

Tjooooo bloggen!
Sitter ni med massa läxor och försöker Lars mig nått, men de går ju som vanligt... Dåligt!
Kom ju precis på att bi kommer ha prov på no:N i (kommer inte ihåg vad vi ens har prov i...) avgår smsa Alma vad vi ska ha prov i:)

Igår!!!
Gud va kul jag hade alltså, iaf på kvällen!
Åkte ner till Ida vid sex ungefär så hoppa vi lite studsmatta och sen gick in och gjorde iordning oss för coz!
Sen kom Alma och Stina och hämta mig(Ida skulle inte med först) så åkte vi dit så kom Ida efter ett litet tag :) hade så grymt kul där!! Med Alma,Stina,Ida, Felicia och massa flera!! Tack brudar för en otroligt grym och rolig kväll!!

Nu ska jag snart gå in i duschen, sen kanske bege mig ner mot kupolen , Ida fyller ju år imon :)
Men vi höres :)hejdåå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0