Måndag.

Hej hej!

Inte bra att somna för tidigt.. Somna vid kanske sju/åtta tiden nån gång, och vakna vid halv elva, lyckat.
Så nu är jag pigg!
Haft en lugn dag idag, eller ja, när jag kom hem;) i skolan va jag och Ida helt hyperaktiva, höll på och dö på bussen för jag tillochmed jag störde mig på mig själv! Haha. Sen när jag kom hem, åt jag mellis, tittade på lite tv, gjorde tvätten och tog en promenad med Märtha.
Haha åå! Jag som skulle görs läxor å allt! Men nej, jag sov istället!

Haha i skolan idag på matrasten, var jag och Ida tvunga att spela in en video till so:n, gick inte så bra, hahahah "legat här och surrat vid F" hahaha, sämsta jag sagt på hela dan! Sen på tekniken skulle vi löda ihop ett kretsloppet då man skulle få lampor att lysa, i rätt ordning. För mig och Ellinor gick de så mycket bättre för än vad vi båda trodde! Haha va kul de är när allt går bra och när man förstår vad man jobbar/håller på med!
Imon efter skolan så måste jag fixa klart i rummet! Känns lite tomt här på väggar å allt! Sen göra läxor.. Fick reda på idag att på tisdag nästa vecka ska hela årskurs 7 på ett Friskis och Svettis pass, haha ska bli kul. Sen planerar vi tjejer i 7b att åka till Agnes och äta ( som vanligt när vi får äta ute; ) fast vi får se vart de bli vi äter :) sen är vi lediga fredagen v.11 (nästa vecka) sen vecka tolv åker jag till Sälen! Slipper skolan en vecka, åker snowboard varje dag, umgås med släkten! Haha härligt!
Men men , måste försöka somna om nu, vi hörs /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0