S Ä L E N

Hejsan svejsan allihopa!

Just nu är vi i strax i Malung, börjar närma oss Sälen nu :)
Vi stannade till i Vansbro och åt lite, jag åt en jätte god kyckling sallad medans Rikard mamma och Stoffe åt nått med pizza eller kebab. Haft en riktigt trevlig söndagskväll med familjen sen lina och Kevin :) vi åt fondeu och lite efterrätt på de, sen såg vi "barn på en skräckfilm, men den va riktigt dålig..

Alla frågar mig varför jag inte va i skolan i går, och de va för att de va meningen att vi skulle åka upp i söndags igentligen så vi hade tagit ledigt från måndagen, sen så fick vi välja om vi ville gå till skolan eller stanna hemma, men jag valde att stanna hemma för att jag hade inte sovit på hela natten.. Brukade ha problem att sova förut, och tror de börjat komma tillbaka, menmen..

Men vi hörs, kanske inte kommer blogga så värst mycket den här veckan, så ni vet/ många kramar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0