Tisdag

Hejsan svejsan!

Det är nå fel på iPaden så inlägget kunde inte läggas ut tidigare idag så får skriva om allt här.

Iallafall så va det en ganska skön tisdag idag , förutom att jag och Ida fick nästan ångest idag för att vi ville ha hål istället för hel! Men men , man måste tydligen om man hoppat av profilen.. Sen efter skolan åt jag världens godaste mellis!
Te & yoghurt , cornflakes , havregryn, Kivi och passionsfrukt. Låter kanske inte så gott men de kan jag lova att de va!! Sen efter de tog jag ett gympass.
La ju ut på instagram att för varje gillning skulle jag göra en armhävning , varje kommentar 5 situps och sen varje shoutout 10 sekunders planka :) 36 armhävningar , 735 situps och 10 sekunders planka:) gjorde allt idag förutom alla situps , jag gjorde 450 idag sen ska jag nog göra dom 255 sista imon om jag inte har allt för mycket träningsvärk :) sen efter de tog jag en förtjänad dusch, åt och sedan hoppade jag ner i sängen och läste "a rose for Melinda" som jag Alma och Stina läser på engelskan :) handlar lite kort om Melinda som får cancer och blir kär i hennes bästavänn som flytta till california :) inte helt klar men snart så.
Och nu ligger jag och myser med min älskade lilla Märtha :)
Dagen kunde inte bli bättre!

Godnatt och sov så gott /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0