Rekord!

Hejsan allihopa!

Haft en ganska bra dag idag , tills väckar lockan ringde å man skulle ut i kylan för att åka till skolan.
På spanskan idag kolla vi klart på en film vi börja se på i fredags , spanglish tror jag den hette :) Den va ganska bra men slutet va lite konstigt , tycke iaf jag.
Den Handla om en spansk kvinna som flytte till USA nån stansochskick jobb som städerska i ett hus, sen flytta dom ut i en stuga vid strandenoch då tog "flor" kvinnan hette så med sitt barn å barnet fickbörja på privatskola och allt , sen visade sigatt frun hade varit otrogen och mannen gillade flor,eller nått. Och flor å hennes barn flytta ifrån och sa upp jobbet.
Efter skolan åkte jag hem å baka , skulle ha bakat snickerskakormen vi hade inte jordnötssmör så detfick bli samma gammal vanliga chokladbollar :) sen har jag bara slappat och lyssnat på musik. och frusit! Tror jag börjar bli sjuk eller nått jag brukar aldrig frysa. Jaja

Wow! Jag länka ju min blogg på Facebook, hjälp va många som hade tittat på min blogg! REKORD! :D fortsätt så!!!

Godnatt /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0