Måndag! Ingen gillar dig..

Hej!

Idag var jag tvungen att åka från skolan tidigare , vid halv tre. Och då skulle jag till min sjukgymnast och kolla mina knän och framför allt min höft! Tydligen hade jag "snapping hift" i höften , vanligt för tjejer i min ålder , men inte så vanligt ändå ;) haha, han sa att de vara mer vanligt att få de i knäna , fast de hette typ nått annat :) iallafall fick jag massa övningar jag skulle göra dagligen och istället för att göra knäövningarnar och matcha på träningarna sa han att jag skulle köra ett eget program. Sen efter de åkte vi upp till min mormor och fika , kusinerna och Helena va där :) saknat dom, men Victor stackarn hade 39 graders feber.. Kryapåkramar på han!!

Och nu ska jag köra övningarna och gymma i nått som jag fick av min mormor som hon bruka använda förut :) sen duscha och hoppa ner i min säng! Läntar efter den!

Men nu ska jag gymma ! Vi ses /många kramar

P:s dagen outfit kommer i bilder oxå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0