Träning

Hejsan svejsan!
Haha idag så följde jag med Ida ner till kupolen ett tag, men ingen utav oss hittade nått.. Efter de så gjorde jag inget speciellt, åkte på träning:) de va ganska kul, men de kunna gått bättre för mig, i matchen..
Har precis lagt mig i sängen, tror jag stog och duscha i en halv timme kanske, ville verkligen inte gå ur!!

Imon är de måndag.. Orkar verkligen inte!!.. Men de kommer bli en ganska bra vecka , tisdag och torsdag kommer vi sluta vid tolv för vi har utvecklingssamtal sen på fredag har vi friluftsdag :) och då ska jag,Ellinor och Ida åka slalom i Nybro :)

Nu ska jag iaf försöka sova, så sov gott och godnatt på er /många kramar

Haha hitta värsta bilden på hur jag känner mig ni ikväll;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0