Frunch

Godmorgon allihopa!
Just nu så sitter jag vid frukostbordet med Stina och Ella och ska snart äta, har haft en helt otrolig dag och natt igår!!
Först sov ju Alma hos mig och sen dagen efter så hämta vi upp Stina och åkte ut till Romme och mötte upp Ella.
Hade riktigt roligt, slog två riktiga vurpor så har lite ont här och där, sen så har man på de fått träningsvärk, från vad vet jag inte :) sen så kom jag hem, hoppa in i duschen och sen åkte till maxi och köpte lite naturgodis och läsk och sen åkte jag till Stina!
Då vi såg lite på pretty little liars , de va faktiskt bättre än vad jag trodde! Och så körde vi lite charader och hade de jätte kul och mysigt !!!
De här måste vi göra om bruds!!

Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på, blir väl att stanna här ett litet tag sen kanske hem å gymma, är så sugen på att gymma idag! Trotts all träningsvärk..

Aja, chaoooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0