Apr. 07, 2013

Hola!
Sitter just nu i maserhallen och tittar på nån innebandy match,står just nu 2-2 men har ingen aning vilka som spelar :)
Har varit och kollat på två matcher på ip idag, först p99orna som vann 2-1 och sen p98orna som vann med 9-0. 👍 Bra jobbat killar! Mellan deras matcher så va jag och Ida tvungna att åka och äta så de blev McDonalds.. Sen så sprang vi in på rusta och köpte en filt för jag frös som en gris!! Riktigt mysig filt faktiskt!!
Sen tänkte vi bowla men de va fullt, men ikväll så ska vi iaf käka ute nån stans på nån fin restaurang, åå min lilla Ida har blivit stor nu! ;) nu är de jag som är liten här... Men om en månad och 21 dagar blir jag fjortis :)
Men, måste gå nu chaoo!

•Bild på den goda Drickan👍
•på den mysiga filten 👍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0